پایگاه فرهنگی آخرین وارث
الإمام علیٌّ علیه السلام الإیثارُ أعلى مراتِبِ الكَرَمِ، و أفضلُ الشِّیَمِ ایثار، بالاترین مرتبه بخشندگى و برترین خوى است میزان الحكمه، جلد 1، ص 22

... .. .. .. .. ...
  بهشت زیر پای مادران است، حتّی در برنامه زنده تلویزیون!
آروزی یک بچّه: کاش پدر و مادرم حیوون بودن!
ازدواج دکتر چمرانم برای خودش داستانیه!
عامل قرآن سوزی در بحرین گزارش شد
حقّ دارید مساجد رو تخریب کنید...!
آقازاده های فاسد را سنگسار کنید و گرنه ...!
گفتگویی دوستانه بین من و ح طباطبایی، جوون عزیز ایرانی مقیم مالزی
مشاعره ای به یاد جوانی
لینک باکس بازار
تحرکات داییان سفیانی در آخرالزمان
شكایت یك چوپان از رئیس جمهور!
كد لینك باكس پایگاه فرهنگی آخرین وارث
افتتاح كلاغ نیوز
چوپان دروغگو، اهل كدوم كشوره؟
مسجد شاه چراغونه، بچه گدا فراوونه
صفحات : ....................
    
 آقازاده های فاسد را سنگسار کنید و گرنه ...! »»» در زیر شاخه: نوشته های من . سیاست مدار .      
كپی این مطلب با ذكر منبع بلا مانع است.


 

» آقازاده های فاسد را سنگسار کنید و گرنه ...!

سعی کن برداشت سیاسی نکنی. اگه برداشت سیاسی  کردی به من هیچ ربطی نداره. منظور از عنوان مطلب هم ... .

..........................................................................................................

» مرحوم طبرسی در مجمع البیان از امام باقر (ع) روایت آورده كه فرمود: زنى از اشراف خیبر با مردى از اشراف همان قبیله زنا كرد و هر دو هم محصن(متاهل) بودند، یعنى هم زن شوهر داشت و هم مرد همسر داشت. احبار یهودیان از سنگسار كردن آن دو به خاطر اینكه از اشراف بودند كراهت داشتند، نامه اى به یهودیان مدینه نوشتند كه از پیامبر اسلام حكم این مساله را بپرسند به این امید كه حكم اسلام آسان تر از حكم تورات كه سنگسار است باشد، سرانجام عده اى از یهودیان مدینه از قبیل كعب بن اشرف ، كعب بن اسید، شعبة بن عمرو، مالك بن صیف و كنانة بن ابى الحقیق و جمعى دیگر به سوى رسول خدا (ص) به راه افتادند و چون شرفیاب حضور حضرتش شدند، عرضه داشتند:... (در ادامه)                  

 اى محمد خبر بده ما را كه حكم مرد زنا كار و زن زنا كارى كه هر دو محصن باشند چیست ؟ و چه حدى باید بر آن دو جارى شود؟ رسول خدا (ص) فرمود: آیا هر حكمى كه من بكنم قبول مى كنید و به حكم من راضى مى شوید؟ گفتند: بله ، در این میان جبرئیل نازل شد و حكم سنگسار را بیاورد و رسول خدا (صلى الله علیه وآله ) فرمود حد آن دو، سنگسار شدن است ولى یهودیان حاضر نشدند آن حكم را بپذیرند جبرئیل به رسول خدا (ص) عرضه داشت : مردى به نام ابن صوریا را كه به این نام و نشان است بین خود و این یهودیان حكم قرار بده .
رسول خدا (ص) از آن جمع پرسید جوانى امرد را كه موى صورتش نروئیده و سفید چهره و لوچ است مى شناسید كه در فدك منزل دارد؟ و نامش ابن صوریا است ؟ گفتند: بله ، مى شناسیم ، پرسید، او چگونه شخصى است در بین شما؟ عرضه داشتند: او اعلم علماى یهود است كه فعلا در روى زمین باقى مانده ، او از هر كس دیگرى به آنچه خداى تعالى بر موسى نازل كرده داناتر است ، حضرت فرمود: پس ‍ بفرستید تا بیاید، یهودیان پیكى روانه فدك كردند و عبدالله بن صوریا را آوردند. رسول خدا (ص) به او فرمود: من تو را به آن خدائى سوگند مى دهم كه جز او هیچ معبودى نیست ، همان خدائى كه تورات را بر موسى نازل كرد و دریا را براى شما بنى اسرائیل شكافت و شما را از غرق نجات داد و فرعون و فرعونیان را غرق كرد، همان خدائى كه ابر را بر سر شما سایبان نمود، آن خدائى كه بر شما من و سلوى نازل كرد آیا در كتابتان حكم سنگسار را براى مرد و زن زنا كار دیده اى یا نه ؟ ابن صوریا گفت : به همان خدائى كه مشخصاتش را برایم شمردى سوگند مى خورم كه آرى چنین حكمى در تورات هست و به همان خدا سوگند كه اگر ترس آن نبود كه خداى تعالى پروردگار تورات مرا به جرم دروغ بستن به تورات و تحریف آن آتش بزند هرگز این اعتراف را نزد تو نمى كردم و لیكن اى محمد تقاضا دارم بگوئى كه حكم زناى محصنه در كتاب تو چیست ؟ حضرت فرمود: حكم زنا در قرآن این است كه اگر چهار نفر شاهد شهادت دهند كه دیده اند آلت تناسل مرد همچون میل در سرمه دان داخل در فرج زن است ، واجب است بر حاكم كه آن زن و مرد را رجم كند، ابن صوریا گفت : خداى تعالى در تورات نیز همین حكم را نازل كرده .

رسول خدا (ص) به وى فرمود: پس اولین بارى كه حكم خدا را نادیده گرفتید چه زمانى بود؟ گفت : هر وقت زنى از اشراف زنا مى كرد رهایش مى كردیم و چون زنى از طبقه ضعیف جامعه ، زنا مى كرد حد سنگسار را بر او جارى مى ساختیم و همین باعث شد كه زنا در میان اشراف شایع شد، این وضع به همین صورت بود تا اینكه پسر عموى یكى از پادشاهان ما زنا كرد و ما سنگسارش نكردیم ، چیزى نگذشت مردى دیگر از طبقه پایین جامعه ، زنا كرد همینكه خواستیم سنگسارش ‍ كنیم گفت به هیچ وجه نمى گذارم سنگسارم كنید مگر بعد از آنكه پسر عموى شاه را سنگسار كنید (و چون آبروى علماى یهود را در خطر دیدیم ) جمع شدیم و از پیش خود حدى براى زناى محصنه معین كردیم كه آسانتر از سنگسار باشد و در اشراف و غیر اشراف یكسان اجرا گردد و آن تازیانه و داغ نهادن بود، به این نحو كه چهل ضربه شلاق بخورد و سپس صورتش را سیاه كنند و مرد زنا كار را بر الاغى و زن زنا كار را بر الاغى دیگر سوار كنند آن هم به این نحو كه روى آن دو به طرف دم الاغ باشد و بعد آن دو را در شهر بگردانند، از آن به بعد حكم زناى محصنه به جاى رجم ، چنین شكنجه اى شد.
یهودیان ابن صوریا را به ملامت گرفتند كه چه زود اسرار یهودیت را به او گفتى و تو براى حل این مشكلى كه براى آن به تو مراجعه كردیم اهلیت نداشتى... .

|لینك ثابت| نوشته شده توسط حسین الادری در شنبه 27 فروردین 1390 و ساعت 02:49 ب.ظ | نظرتون ()